1. Specifika režijní a dramaturgické práce s filmem. Specifika autorských filmů. Analýza režijních postupů významných režisérů.
2. Úvod do přípravy scénáře, vytvoření specifického autorského stylu, akcent na výtvarný záměr, akcent na atmosféry.
3. Kresebná či digitální příprava storyboardu (za pomoci tabletu, Adobe Illustrator, Indesign, ruční kresba atd.)
4. Práce na kamerovém uchopení námětu podle specific daného filmu. Vnitrozáběrová režie. Režijní přemýšlení nad skladbou obrazu. Kulešovovy experimenty ve střihu.
5. Práce s herci/loutkami/se zvukem diegentickým. Využití zvukového nahrávacího zařízení (nahrávací tyče, porty atd.)
6. Natáčení. Aktivní práce na výrobě filmu. Konzultace.
7. Natáčení. Aktivní práce na výrobě filmu. Konzultace.
8. Natáčení. Aktivní práce na výrobě filmu. Konzultace.
9. Postprodukce. Práce na střihu a dramaturgii, využití programu Adobe Premiere.
10. Postprodukce. Práce na zvuku a kolorování. Adobe After Effects a Adobe Premiere.
11. Projekce hrubého střihu, konzultace.
12. Projekce finálních snímků.
Individual art work of the student on a larger, individually conceived thematic unit, using the knowledge and experience from the previous studies and assigned courses. Developing and linking approaches of free and used artistic creation in technical art and media (photography, video, animation and their combinations).
Integrating knowledge of theoretical, visual and didactic disciplines into a project. Expected connection with the diploma thesis.
In addition to the individual work, the seminar includes a reflexive colloquium in which students present and defend the development phase and the choice of their topic solving. The aim of the course is to enable students to conceptually concentrate themselves on a chosen topic within the technical media.
Development of theoretical and practical conditions for project work in terms of creative and didactic activities with photographs, video and animation.