1. –
2. : RVP ZV a G (vzdělávací obsahy, cíle, kompetence a očekávané výstupy);příprava na výuku a hlediska jejiho hodncení
3. –
4. : potenciál výtvarného zadání; učitelovo rozhodování v situacích tvůrčího procesu; konceptová analýza vyučovací jednotky
5. –
6. : metodologie akčního výzkumu;
7. –
8. : reflektivní bilance učitele a její analýza; 9 –
10. : prezentace výstupů odborných praxí ve skupině;
11. –
13. : návrhy zlepšení vlastní vyučovací praxe.
Cílem předmětu je poskytnout studentkám a studentům možnost reflexe realizovaných praxí. V návaznosti na konkrétní vyučované obsahy a vzdělávací proces bude provedena reflektivní bilance výuky studujícími učitelství. Studující nahlédnou na základě metod akčního výzkumu vlastní profesní kompetence i profesní kompetence fakultních učitelů. Na základě analýzy vyučovacích jednotek a didaktické transformace uměleckých obsahů navrhnou možnosti zlepšení vlastní vyučovací praxe.
V případě distanční výuky budou z uvedených hledisek zkoumány uložené materiály, především video záznamy.
Skutečnou náslechovou praxi budou studenti realizovat podle podmínek v místě svého pobytu.