Příprava učitele na výuku
Plánování
Didaktické prostředky,učebnice VkZ
Hodnocení naplánovaného a realizované postupu
Projektování výuky z hlediska činnosti učitele
Transmisivní,konstruktivistický model výuky
Badatelské hodiny
Deduktivní a induktivní přístup k výuce.
Didaktika výchovy ke zdraví rozvíjí profesní předpoklady a kompetence v oblasti požadovaného standardu učitele v České republice a požadavků Evropské unie na úrovni kladené na začínajícího učitele. Rozvoj vlastní pedagogické činnosti v propojen í se souvislou pedagogickou praxí na základní škole.
Předmět na navazuje na Úvod do didaktiky výchovy ke zdraví. Předmět rozvíjí dovednosti zaměřené na didaktickou transformaci školního kurikula vzdělávacího oboru Člověk a zdraví do edukační reality. Předmět přispívá k rozvoji didaktického myšlení studentů učitelství pro naplnění očekávaných výstupů vzdělávací oblasti Člověk a zdraví ve školní praxi.
Klade důraz na systémové chápání výuky, vysvětluje aplikační a integrační pojetí výchovy ke zdraví. Důraz je kladen na plánování výuky a práci s přípravou na výuku.