Druhy didaktických testů.
Typy testových úloh.
Postup konstrukce didaktického testu.
Specifikační tabulka testu, klasifikování (ne)kognitivn ích cílů.
Vlastnosti testových úloh - obtížnost, citlivost.
Analýza distraktorů.
Validita a reliabilita testu - vzorce pro jejich výpočet.
Standardizace testu.
Příklady standardizovaných testů studijních předpokladů, modely srovnávání testů.
Sylabus byl inovován v rámci projektu "Podpora pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů na UK", registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016093. Kurz je součástí vzdělávacího modulu pro rozvoj kompetencí studentů v oblasti evaluace a autoevaluace.
Předmět připravuje studenty na jejich samostatné vytváření a využívání didaktických testů. Studenti se seznamují i s mezinárodními standardizovanými testy jako je GRE.