Charakteristika komunikačních strategií sluchově postižených školního věku, vymezení vzdělávacích a výchovných programů.
Současný systém škol a zařízení surdopedického typu a jejich didaktická charakteristika. Vývoj speciálních metod výchovy a vyučování sluchově postižených. Historický vývoj vyučovacích metod. Problematika vzdělávacích programů pro sluchově postižené v současnosti: orální vzdělávací programy, orální vzdělávací programy doplňované, vzdělávací programy se simultánní komunikací, vzdělávací programy s totální komunikací, bilingvální vzdělávací programy, vzdělávací programy s dominantními znakovými jazyky. Úplné a redukované vzdělávací programy.
Charakteristika předmětových metodik.Individuální a skupinová logopedická péče sluchově postižených dětí a žáků. Vyučovací hodina logopedické péče. Technické prostředky a pomůcky sluchově postižených.
Didaktické zásady na školách surdopedického typu. Přehled vyučovacích metod na školách surdopedického typu. Přehled organizačních forem vyučování na školách surdopedického typu. Stavba a zvláštnosti vyučovací hodiny na školách surdopedického typu. Učebnice na školách surdopedického typu. Charakteristika výukových textů. Upravované texty pro SP. Problematika čtení a výchova ke čtenářství. Možnosti využití technických prostředků a počítačové didaktické techniky na školách surdopedického typu.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.