Osvojení si teorie a praxe komunikačních systémů v integraci a rehabilitaci sluchově postižených dětí předškolního a školského věku.
Teorie znakových jazyků. Historiografie a význam znakových jazyků pro sluchově postižené. Klasifikace vizuálně-motorických znakových jazyků těžce sluchově postižených. Znakový český jazyk. Dokumentace znakového jazyka. Metodika výuky znakového jazyka. Teorie překladu do znakového jazyka.
Prstové abecedy: daktylní řeč, historiografie a druhy daktylních systémů dorozumívání, daktylotika, daktylografie, rochesterská metoda, metodika nácviku daktylní komunikace a možnosti jejího využití.
Písemné dorozumívání: globální čtení, daktylní čtení, analyticko-syntetické čtení, psaná řeč jako formy dorozumívání sluchově postižených.
Pomocné artikulační metody. Doplňovaná řeč (Cued speech). Metody facilitované a augmentativní komunikace .
Aktuální trendy v pedagogice sluchově postižených.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.