Obsah výuky:
1. Úvod.
2. Kvalitativní a kvantitativní diagnostika
3. Pohybová dovednost - základní charakteristiky
4. Trénovanost a trénovatelnost pohybových dovedností
5. Řízení pohybového tréninku - kvalitativní metody, využití principu zpětné vazby
6. Hodnocení pohybových dovedností v kondičním tréninku
7. "Rychlost" - kvalitativní hodnocení
8. "Vytrvalost" - kvalitativní hodnocení
9. Laboratorní a terénní diagnostika pohybových dovedností - shody a rozdíly
10. Praktické ukázky terénní diagnostiky pohybových dovedností
11. Využití videoanalýzy 2D a 3D
12. Příklady expertního hodnocení pohybových dovedností
13. Zvláštnosti hodnocení pohybových dovedností u dětí a mládeže, dospělých a seniorů
14. Hodnocení a význam pohybových dovedností u pacientů a hendikepovaných Požadavky na zápočet: 90% účasti a písemný elaborát
Possibilities and methods of diagnostics of basic motional abilities both in the field and laboratory as a part of evaluating the actual state of an individual and as a part of identifying sport talent.