Osnova výuky:
- identifikace a význam předmětu v rámci studijního programu
- definice intervenčních pohybových programů (IPP), vymezení souvislostí IPP
- zásady aplikace IPP, indikace a kontraindikace (z hlediska jedince, skupin populace apod.)
- východiska pro tvorbu IPP - individuální, skupinový přístup, analýza rizikových faktorů - jedinec/populace; individuální/skupinové
- ověření schopností studenta sestavit dle rešerše literatury návrh IPP
- schopnost studenta plánovat, monitorovat a realizovat sběr proměnných u jedinců cílové skupiny
- schopnost studenta vyhodnotit získaná data
- diagnostika: metody pro zjišťování morfologického a funkčního stavu těla (teorie/praxe)
- kasuistický výstup z výsledků diagnostických metod - ukázka
- hodnotit a navrhovat další možnosti IPP schopnost přenositelnosti výstupů do praxe, vymezení v rámci jedince, populační kohorty
The study subject is organizationally conceived as a connection of theoretical interventions for the creation of intervention programs and practical skills – the ability to actively compile and control the progress of the intervention program. Students will conducted in such a way that the output of the subject's teaching is aimed at the connection and transferability of theoretical knowledge into practice.
These knowledge and their application will be connected with the teaching of other subjects within the study program.