* Přednášky:
1. Úvod do sportovního managementu. (Ruda)
2. Základní management aplikovaný ve sportovním managementu. (Ruda)
3. Management vs. správa a principy good governance ve sportovních organizacích. (Kaprálková)
4. Management sportovních zařízení - Facility Management. (Ruda)
5. Etika ve sportovním managementu. (Ruda)
6. Zdroje příjmů sportovních organizací. Sponzoring, sportovní reklama. (Šíma)
7. Společenská odpovědnost ve sportovních organizacích. (Kaprálková)
8. Management lidských zdrojů ve sportovních organizacích. (Kaprálková)
9. Firemní kultura a dynamika ve sportovních organizacích. (Kaprálková) * Semináře:
1. Úvodní seznámení, Simon Sinek – Teorie Zlatého kruhu (Proč, Jak, Co)
2. Pracovní trh v ČR na poli sportovního managementu, jaké jsou možnosti a jak uspět
3. Fungování agentury v rámci sportovního managementu
4. Marketingově-obchodní strategie komerčních aktivit ve sportovním klubu
5. CRM a digitální ekosystém v rámci sportovního klubu
6. Finanční zdroje sportovního klubu, zejména B2B a B2C
7. Vybrané 3 případové studie z praxe
8. Vybrané 3 případové studie z praxe
9. 4x prezentace studentů
10. 4x prezentace studentů
11. 4x prezentace studentů
12. 4x prezentace studentů
13. 4x prezentace studentů
14. Závěrečná hodina – zápočtový test
Předmět rozšiřuje znalosti studentů v oblasti managementu a marketingu.
Studenti získají informace o řízení a organizaci sportu v ČR a zahraničí jak z globálního makroekonomického pohledu, tak z pohledu jednotlivých poskytovatelů sportovních a tělovýchovných služeb.