Přednášky:
1. Moderní podnikatelské koncepce v kontextu marketingu, strategický přístup
2. Trendy v globálním prostředí, strategická situační analýzy organizace
3. Analýza vnějšího prostředí firmy, makrookolí
4. Analýza vnějšího prostředí firmy, mikrookolí
5. Portfolio analýza
6. Analýza životního cyklu odvětví v kontextu životních cyklů produktu
7. Interní analýza firmy
8. Shrnutí výsledků situační analýzy, SWOT analýza Semináře:
1. Typy a varianty marketingových strategií
2. Systémy pro strategickou segmentaci, marketingový výzkum positioningu
3. Cenové strategie a jejich analýzy
4. Marketingový výzkum, brief
5. Marketingový výzkum formou kvalitativních šetření
6. Marketingová strategie pro mezinárodní trhy
7. Prezentace projektů
The course introduces students to the methods, techniques and ways of market analysis. These analyzes include both qualitative and quantitative research methods focusing on areas such as consumer behavior, the behavior of competitors, market characteristics, internal analysis of companies and other marketing research.