Přednášky:
1. Historie sportovního managementu, základy managementu a marketingu aplikované do sportovního managementu
2. Strategické plánování ve sportovních organizacích
3. Úvod do managementu sportovních akcí
4. Úvod do managementu sportovních zařízení
5. Manažerské funkce ve sportovní praxi
6. Organizování ve sportu, organizační struktury ve sportovních organizacích
7. Modely řízení ve sportovních organizacích
8. Management sportu v kontextu Evropské unie
9. Management mezinárodních sportovních federací, národních asociací a zastřešujících svazů
10. Management volného času, živnostenské podnikání v oblasti sportu a pohybové rekreace
11. Management sportovních asociací
12. Management sportovních zařízení
13. Management sportovních akcí
14. Řízení vztahu se zákazníkem v oblasti sportu, kvalita služeb, spokojenost zákazníka Semináře:
1. Úvodní seznámení, Simon Sinek – Teorie Zlatého kruhu (Proč, Jak, Co)
2. Pracovní trh v ČR na poli sportovního managementu, jaké jsou možnosti a jak uspět
3. Fungování agentury v rámci sportovního managementu
4. Marketingově-obchodní strategie komerčních aktivit ve sportovním klubu
5. CRM a digitální ekosystém v rámci sportovního klubu
6. Finanční zdroje sportovního klubu, zejména B2B a B2C
7. Vybrané 3 případové studie z praxe
8. Vybrané 3 případové studie z praxe
9. 4x prezentace studentů
10. 4x prezentace studentů
11. 4x prezentace studentů
12. 4x prezentace studentů
13. 4x prezentace studentů
14. Závěrečná hodina – zápočtový test
Předmět rozšiřuje znalosti studentů v oblasti managementu a marketingu.
Studenti získají informace o řízení a organizaci sportu v ČR a zahraničí jak z globálního makroekonomického pohledu, tak z pohledu jednotlivých poskytovatelů sportovních a tělovýchovných služeb.