Semináře:
1. Uplatnění marketingu ve sportu. Marketingové aplikace ve sportu.
2. Sport jako sportovní průmysl. Segmenty sportovního průmyslu.
3. Produkty obchodovatelné ve sportu. Rozdílné přístupy ke klasifikacím sportovních produktů.
4. Tělovýchovné a sportovní služby jako produkt. Management kvality služeb.
5. Tržní situace ve sportu. Zvláštní působení tržního mechanismu.
6. Projektová úloha (zadání).
7. Dílčí koncepty marketingu ve sportu. Marketingová komunikace ve sportu. Sportovní reklama a její vlastnosti.
8. Prodej reklamy ve sportovním zařízení. Propagační strategie pro sportovní zařízení.
9. Techniky prodeje reklamy ve sportu - hodnocení účinnosti. Reklama jako zdroj příjmů sportovních organizací.
10. Sponzorování sportu. Sponzorování z pozice firem. Marketingové a komunikační cíle firem. Sponzorování z pozice sportovních organizací. Nabídka pro sponzory. Právní úprava sponzorování.
11. Ucelené koncepty marketingu ve sportu. Olympijský marketing.
12. Trendy a vývoj marketingu sportu v ČR. Značka ve sportu. Marketingové výzkumy ve sportu.
13. Zhodnocení zpracované projektové úlohy.
14. Test
The course familiarizes students with applications of marketing in sport. It characterizes the sport as a sports industry deals with its various segments, as well as sports products and their specification, which makes the success of their sales.
Students work on modeling projects in marketing and sponsorship of sports organizations and sport events.