P řednášky:
1. Úvod do public relations, definice, základní pojmy, vztah PR a image organizace
2. Systém corporate identity (firemní identity) sportovních organizací
3. Firemní kultura a její prvky ve sportu
4. Firemní komunikace se zájmovými skupinami ve sportovním prostředí
5. Firemní design, prvky značky, hodnota značky
6. Zájmové skupiny ve sportovním prostředí
7. Media relations, vliv masmédií na image sportovních organizací
8. Zásady komunikace s médii
9. Prostředky a nástroje pro komunikaci s médii
10. Tiskové akce pro média
11. Krizová komunikace v public relations
12. Corporate publishing
13. Digitální a online nástroje pro public relations
14. Sportovní PR eventy Semináře:
1. Koncepce firemní kultury ve sportovních organizacích, případové studie
2. Tvorba strategie firemní komunikace pro sportovní subjekty, případové studie
3. Tvorba firemního designu a prvků značky, případové studie
4. Brand building sportovců, případové studie
5. Analýza zájmových skupin
6. Praktické cvičení komunikace s médii
7. Analýza a tvorba informačních materiálů pro zástupce médií, případové studie
8. Příprava a tvorba promo videa, analýza praktických příkladů
9. Monitoring médií
10. Tvorba prvků corporate publishingu, analýza praktických příkladů
11. Rozbor komunikace s veřejností v krizov ých situacích ze sportu
12. Digitální a online komunikace sportovních organizací, rozbor případových studií
13. Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu
14. Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu
The course acquaints students with the purpose and principles of communication and corporate public relations. It also deals with the survey and influencing of public opinion and target groups, the cultivation of image and the overall media policy and philosophy of the modern approach of the company to the public.