Charles Explorer logo
🇨🇿

Psychologie obchodu

Předmět na Fakulta tělesné výchovy a sportu |
PMNG147N

Sylabus

Přednášky:

1. Osobnost úspěšného prodejce

2. Osobní a firemní image

3. Struktura obchodního procesu, AIDAS

4. Vyhledávání zákazníků a navázání kontaktu

5. Diagnóza, kladení otázek, metoda SPIN

6. Nákupní signály a diagnóza pomocí „mystery shoppingu“

7. Zásady přesvědčování, pořadí informací, informační nárazní atp.

8. Ovlivňování a argumentace

9. Výhody a užitky, prezentace užitku

10. Týmová role a spolupráce v obchodním týmu

11. Techniky uzavírání obchodu: ABC, nepřímé uzavírání, přímé uzavírání obchodu.

12. Zvládání námitek a dodatečný prodej

13. Zásady obchodní prezentace, specifika

14. Udržování vztahů a transakce

Anotace

V tomto předmětu se studenti seznamují s praktickými obchodními dovednostmi manažera. Zaměřen především na strukturu obchodního procesu, vyhledávání zákazníků, navázání kontaktu, telefonování, nákupní signály, ovlivňování a argumentaci, prezentaci užitku, uzavírání obchodu, dodatečný prodej, udržování vztahu a osobnost úspěšného prodejce.

Zahrnuje i typologii zákazníků a strategie vyjednávání.