Charles Explorer logo
🇨🇿

Marketingový výzkum

Předmět na Fakulta tělesné výchovy a sportu |
PMNG153N

Sylabus

Prostředí pro marketingový výzkum, specifika marketingového výzkumu ve sportovním prostředí

Marketingový výzkum jako podklad pro manažerské rozhodování ve sportu

Kvalitativní a kvantitativní metody marketingového výzkumu

Vybrané metody marketingového výzkumu a jejich uplatnění a aplikace v praxi

Sportovní služby v kontextu marketingového výzkumu

Důležitost marketingového výzkumu pro sportovní služby

Výzkum v oblasti sportovních služeb velkých podniků

Výzkum v oblasti sportovních služeb malých podniků a živnostníků ve sportu

Návrh sportovních služeb

Návrh sportovních služeb s využitím metod Design Thinking

Tvorba sportovních služeb

Design sportovních služeb

Testování sportovních služeb

Komplexní vyhodnocení sportovních služeb na základě tržního výzkumu

Anotace

Předmět je zaměřen na posílení znalostí, které se týkají marketingového výzkumu a výzkumu tržního prostředí. V rámci předmětu je student seznámen s řadou kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod, které lze uplatit ve sportovní praxi.

Významná část předmětu se orientuje na sportovní služeb, na jejich analýzu na trhu pomocí marketingového výzkumu, na jejich navržení a sestavení, na jejich správný a a vhodný design a také na jejich následné textování ve sportovní praxi. V průběhu předmětu si studenti vyzkouší samostatnou práci v rámci tržního prostředí.