Prostředí pro marketingový výzkum, specifika marketingového výzkumu ve sportovním prostředí
Marketingový výzkum jako podklad pro manažerské rozhodování ve sportu
Kvalitativní a kvantitativní metody marketingového výzkumu
Vybrané metody marketingového výzkumu a jejich uplatnění a aplikace v praxi
Sportovní služby v kontextu marketingového výzkumu
Důležitost marketingového výzkumu pro sportovní služby
Výzkum v oblasti sportovních služeb velkých podniků
Výzkum v oblasti sportovních služeb malých podniků a živnostníků ve sportu
Návrh sportovních služeb
Návrh sportovních služeb s využitím metod Design Thinking
Tvorba sportovních služeb
Design sportovních služeb
Testování sportovních služeb
Komplexní vyhodnocení sportovních služeb na základě tržního výzkumu
Předmět je zaměřen na posílení znalostí, které se týkají marketingového výzkumu a výzkumu tržního prostředí. V rámci předmětu je student seznámen s řadou kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod, které lze uplatit ve sportovní praxi.
Významná část předmětu se orientuje na sportovní služeb, na jejich analýzu na trhu pomocí marketingového výzkumu, na jejich navržení a sestavení, na jejich správný a a vhodný design a také na jejich následné textování ve sportovní praxi. V průběhu předmětu si studenti vyzkouší samostatnou práci v rámci tržního prostředí.