Charles Explorer logo
🇬🇧

Marketing

Class at Faculty of Physical Education and Sport |
PMNG208

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Přednášky:

Úloha marketingu v tržně orientované ekonomice, propedeutika marketingu.

Základní marketingové pojmy a koncepty. Marketingové plánování a marketingová strategie.

Marketingové prostředí - analýza trhu, základní orientace ve zkoumání charakteristických znaků trhu. Konkurence.

Nákupní chování spotřebitele na trhu. Hlavní faktory ovlivňující chování spotřebitele. Nákupní rozhodovací proces.

Proces marketingového výzkumu. Kvantitativní a kvalitativní metody a techniky. Stanovení vzorku. Přínosy a možnosti marketingového výzkumu.

Produkt, sortiment a značka.

Životní cyklus produktu. Řízení výrobků prostřednictvím životního cyklu. Marketingové strategie podle životního cyklu produktu.

Cena a její význam. Určování ceny. Metody cenové tvorby.

Marketingová komunikace. Reklama a její regulace v ČR. Public relations. Osobní prodej. Opatření na podporu prodeje.

Koncepce propagační strategie. Posuzování účinnosti reklamy vzhledem k jednotlivým médiím.

Navrhování marketingových strategií pro tržní vůdce, vyzyvatele, následovatele a troškaře trhu.

Marketingová strategie v období rozvoje internetu.

Řízení obchodu se službami.

Marketing pro neziskový sektor.

Semináře:

Pojem marketing, předměty marketingu

Druhy marketingu. Marketingová část podnikatelského projektu.

Marketingový mix

Marketingový plán

Koncepce tvorby dotazníku

Životní cyklus produktu a využití nástrojů marketingu.

Prezentace projektů 1

Prezentace projektů 1

Zápočtový test

Příprava propagační strategie

Efektivní formy reklamy

Druhy médií, měření účinnosti reklamy

Prezentace projektů 2

Rozbor seminárních prací

Annotation

The course focuses on acquiring basic knowledge of marketing theory. Students learn in the first part of the basic concepts, tools, methods of marketing, the second part is dedicated to the marketing strategies of companies, and particularly with regard to sports marketing strategies in services and non-profit sector.