Přednášky:
Principy kvalitativního výzkumu, základy aplikace výzkumů pro sportovní management
Kvalitativní výzkum ve sportovním marketingu a marketingové komunikaci
Design marketingového výzkumu
Zadaná marketingových výzkumů, agenturní brief
Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat
Měření a zjišťování kvality sportovních služeb
Využití kvalitativních a kvantitativních šetření ve sportovním managementu
Semináře:
Úvod do výzkumných metod využívaných ve sportovním managementu
Ukázky vybraných výzkumů z prostředí managementu a marketingu sportu, využití eye trackingu ve sportovním managementu
Výběr a sestavení vlastního kvalitativního šetření ve sportovním managementu či marketingu
Rozdíly mezi jednotlivými typy a metodami kvalitativního výzkumu, realizace vlastního šetření
Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat
Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat
Prezentace a interpretace výzkumných zjištění
Předmět si klade za cíl sezn ámit studenty s možnostmi výzkumu v prostředí managementu a marketingu sportu. V rámci předmětu budou představeny metody a techniky marketingového výzkumu či výzkumů realizovaných v prostředí sportovně-manažerského odvětví.
Studentům budou přiblíženy struktury výzkumů pro akademické účely, ale také pro průzkumy vyžadované aplikační sférou v segmentu sportu. Studentům budou vysvětleny základní metodická nastavení výzkumů či průzkumu a následně také možnosti jejich vyhodnocování.