Charles Explorer logo
🇨🇿

Základy digitálního marketingu

Předmět na Fakulta tělesné výchovy a sportu |
PMNG220

Sylabus

Přednášky:

Úvod do online marketingu, online prostředí.

Strategie pro online marketing.

Prolínání online a offline komunikace, vzájemná vazba. Community management.

Reklamní systémy.

Principy práce se sociálními sítěmi.

Základy práce s Facebook Business Manager.

Webové prostředí.

Semináře:

Základy práce v online prostředí.

Segmentace a targeting v online prostředí, personas.

Publikační kalendář, příprava strategie.

Sociální sítě – příspěvky, využití v marketingu.

Grafická příprava pro rychlou a efektivní správu v online prostředí.

Kampaně v reklamních systémech na webových stránkách.

Základy Wordpress webového prostředí.

Anotace

Předmět se zaměřuje na základy marketingu v online prostředí. Studenti se seznámí se základními principy fungování na internetu a v prostředí sociálních sítí.

Budou ve své základní podstatě vysvětleny všechny podstatné částí digitálního marketingu, se kterými se může sportovní manažer ve své praxi setkat. Studenti si osvojí základy práce s internetovým marketingem, s marketingem na sociálních sítích, ale taktéž s emailingem či tvorbou webových stránek.

Součástí předmětu ne ukázka práce s technikami a metodami využívanými v digitálním marketingu. Nedílnou součástí předmětu je vysvětlení návaznosti a propojení offline a online marketingového prostředí, včetně strategické řízení komplexního marketingu.