Přednášky:
Úvod do online marketingu, online prostředí.
Strategie pro online marketing.
Prolínání online a offline komunikace, vzájemná vazba. Community management.
Reklamní systémy.
Principy práce se sociálními sítěmi.
Základy práce s Facebook Business Manager.
Webové prostředí.
Semináře:
Základy práce v online prostředí.
Segmentace a targeting v online prostředí, personas.
Publikační kalendář, příprava strategie.
Sociální sítě – příspěvky, využití v marketingu.
Grafická příprava pro rychlou a efektivní správu v online prostředí.
Kampaně v reklamních systémech na webových stránkách.
Základy Wordpress webového prostředí.
Předmět se zaměřuje na základy marketingu v online prostředí. Studenti se seznámí se základními principy fungování na internetu a v prostředí sociálních sítí.
Budou ve své základní podstatě vysvětleny všechny podstatné částí digitálního marketingu, se kterými se může sportovní manažer ve své praxi setkat. Studenti si osvojí základy práce s internetovým marketingem, s marketingem na sociálních sítích, ale taktéž s emailingem či tvorbou webových stránek.
Součástí předmětu ne ukázka práce s technikami a metodami využívanými v digitálním marketingu. Nedílnou součástí předmětu je vysvětlení návaznosti a propojení offline a online marketingového prostředí, včetně strategické řízení komplexního marketingu.