Úvodní seminář je realizovaný na půdě fakulty, kde jsou studenti seznámeni s podmínkami plnění předmětu, ale také s průběhem praxe.
Student připraví, řádně formuluje a zpracuje Přijímací protokol (zadání praxe), který je následně schvalován garantem předmětu. Přijímací protokol musí být schválen před započetím praxe. Student v protokolu také uvede zodpovědnou osobu za průběh praxe, definuje cíle praxe a předpokládané způsoby plnění praxe.
Výuka probíhá formou odborné praktické činnosti (dle vlastního, schváleného, výběru) v rozsahu 14 týdnů á 4 hod (celkem 56 hodin). V případě potřeby může mít praxe souvislý charakter. Probíhají případné průběžné konzultace s garantem předmětu.
Student po absolvování praxe zpracovává Závěrečnou zprávu z praxe. Součástí závěrečné zprávy je hodnocení studenta organizací garantující praxi.
Student odevzdává Závěrečnou zprávu z praxe v písemné podobě a hlásí se na zkouškový termín.
Zkouškový termín je realizován formou workshopu ke zhodnocení realizované praxe, včetně diskuze nad přínosem praxe a nad možností následného uplatnění.
Practice II aims to acquaint students with the operations, management and organization of work, especially in physical education facilities and institutions. It is about getting to know the practical activities of sports managers and about the possibility to try the activities of a manager in practice, with regard to selected subjects within the teaching in SP Management of Physical Education and Sport.
The student performs professional practice at the workplace of the organization that provides the practice. The internship is carried out in for-profit or non-profit (state or non-state) sports organizations.
The internship does not have to be linked to the topic of the student's final thesis, but this is recommended. This is a professional activity that the student carries out in a sports organization of their choice (subject to approval).
The scope of the internship is 14 weeks and 4 hours (a total of 56 hours). The internship is realized in the summer semester.
The introduction of the subject Practice II is based on the effort for more precise preparation of graduates for the competitive labor market and for a more significant and easier employability of graduates.