Přednášky: 1. Úvod do public relations, definice, základní pojmy 2. PR v kontextu komunikačního a marketingového mixu, nástroje PR 3.
Vztah mezi PR a image organizace, systém corporate identity (firemní identity) sportovních organizací 3. Firemní kultura a její prvky ve sportu 4.
Firemní komunikace se zájmovými skupinami ve sportovním prostředí 5. Firemní design, prvky značky, hodnota značky 6.
Zájmové skupiny ve sportovním prostředí 7. Media relations, vliv masmédií na image sportovních organizací, zásady komunikace s médii 8.
Prostředky a nástroje komunikace s médii 10. Tiskové akce pro média 11.
Krizová komunikace v public relations 12. Corporate publishing 13.
Sportovní PR eventy 14. Digitální a online nástroje pro public relations Semináře: 1.
Organizace, zápočet, zadání úkolů 2. Případové studie týkající se komunikačního a marketingového mixu 3.
Koncepce firemní kultury ve sportovních organizacích, případové studie 4. Tvorba strategie firemní komunikace pro sportovní subjekty, případové studie5.
Tvorba firemního designu a prvků značky, případové studie6. Brand building sportovců, případové studie7.
Analýza zájmových skupin ve sportovním prostředí8. Praktické cvičení komunikace s médii9.
Analýza a tvorba informačních materiálů pro zástupce médií, příprava a tvorba promo videa, analýza praktických příkladů10. Monitoring médií 11.
Analýza komunikace s veřejností v krizových situacích, tvorba prvků corporate publishingu, analýza praktických příkladů 12. Digitální a online komunikace sportovních organizací, rozbor případových studií 13.
Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu 14. Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu
Předmět seznamuje studenty s účelem a zásadami komunikace a firemním stykem s veřejností. Zabývá se také průzkumem a ovlivňováním veřejného mínění a cílových skupin, pěstováním image a celkovou mediální politikou a filosofií moderního přístupu podniku k veřejnosti.