Přednášky:
Plánování a tvorba komunikační strategie
Plánování reklamní kampaně
Reklama, efektivní formy reklamy
Komunikační média
Psychologie reklamy, motivy v reklamě
Využití celebrit v reklamě
Příprava a tvorba tištěné a televizní reklamy
Hodnocení účinnosti reklamní kampaně
Digitální a online komunikační kanály
Akce a nástroje na podporu prodeje
Úvod do public relations ve sportu
Zásady osobního prodeje
Současné trendy marketingové komunikace v dnešním sportu
Aktuální nástroje marketingové komunikace v dnešním sportu
Semináře:
Příprava a plán komunikační strategie pro vybrané sportovní subjekty
Příprava a plán reklamní kampaně pro vybrané sportovní produkty
Tvorba media plánu
Rozbor reklam, případové studie
Prezentace praktických projektů 1
Psychologie reklamy, motivy v reklamě, případové studie
Tvorba storyboardu
Výběr celebrit pro reklamní kampaň, případové studie
Hodnocení účinnosti reklamní kampaně, příklady
Příprava a tvorba plánu pro online komunikační kampaň
Implementace nástrojů na podporu prodeje co celkové komunikační strategie
Nové technologie v marketingové komunikace ve sportu
Současné trendy marketingové komunikace v dnešním sportu, případové studie
Prezentace praktických projektů 2
Kurs marketingové komunikace má poskytnout studentům rozšířený pohled na problematiku plánování, přípravy a realizace komunikačních kampaní. Kurs navazuje na základní předmět Marketing.
Představuje současné moderní nástroje a trendy v marketingové komunikaci jak v offline tak v online prostředí. Výuka je doplněna o praktické příklady a případové studie, které poté studenti sami zpracovávají v rámci zápočtu.