BASKETBAL:
1. Obsah basketbalu, pojetí didaktiky sportovní hry, pravidla.
2. Metodické kriterium celku, pojetí herních systémů na začátečnické úrovni, základy obranných činností.
3. Metodické kriterium částí, význam a aplikace MOF, uvolňování s míčem v pohybu, krytí útočníka v pohybu.
4. Význam utkání a jeho aplikace v didaktickém procesu, rozhodování.
5. Metodické kriterium spojování částí v celek, základy součinnosti (přihrávání, chytání míče, uvolňování bez míče), krytí útočníky s míčem i bez míče.
6. Specifika nácviku střelby z místa a v pohybu. 7-8. Utkání rozhodování.
9. Utkání a rozhodován í, zápočtový test z pravidel, praktické zápočty. FLORBAL:
1. Obsah florbalu, pojetí didaktiky sportovní hry, pravidla.
2. Herní činnosti jednotlivce ve florbalu
3. Herní činnosti jednotlivce ve florbalu
4. Útočné kombinace ve florbalu
5. Obranné kombinace ve florbalu
6. Útočné systémy ve florbalu
7. Obranné systémy ve florbalu
8. Diagnostika výkonu ve florbalu
9. Utkání a rozhodování, zápočtový test z pravidel, praktické zápočty. SOFTBALL
1. Teorie a systematika softballu, výklad pravidel.
2. Individuální a týmový herní výkon v softballu, průpravná hra. 3-4. Nácvik obraných herních činností, technika nadhazování, průpravná hra-tee- ball. 5-6. Nácvik útočných herních činností, technika nadhazování, tee-ball, utkání. 7-9. Průpravná cvičení obranného a útočného charakteru, utkání, rozhodování.
10. Utkání a rozhodování, zápočtový test z pravidel, praktické zápočty.
In the practical-focused basic course, students acquire the basic game skills and knowledge needed to participate in and know the sports game. They will use these skills and knowledge in the consequent course of didactics of basketball, floorball and softball in school physical education and modified forms of teaching at the level of hobby activities.
The aim is to master the game skills, their implementation in the match and the practical activities of the referee. Furthermore, acquiring basic knowledge of the rules of basketball, floorball and softball.