V rámci první lekce proběhne úvodní přednáška pro obě skupiny studentů dohromady. Studenti zde obdrží informace k organizaci studia a požadavk ům (Z, ZK). Lekce bude následně zaměřena na základní didaktické pomůcky při výuce sportovních her zejména v prostředí školní TV. V rozmezí druhé až osmé lekce proběhnou didaktické výstupy studentů na zadané téma. Přednášky: 1 lekce Vstup do studia, organizace studia, požadavky předmětu, obecná didaktika sportovních her Cvičení: 7 lekcí
1. Výstupy studentů a hodnocení výstupů, realizace (3 hodiny - házená)
2. Výstupy studentů a hodnocení výstupů, realizace (3 hodiny - volejbal)
3. Výstupy studentů a hodnocení výstupů, realizace (3 hodiny - florbal
4. Výstupy studentů a hodnocení výstupů, realizace (3 hodiny - basketbal)
5. Výstupy studentů a hodnocení výstupů, realizace (3 hodiny - softbal)
6. Výstupy studentů a hodnocení výstupů, realizace (3 hodiny - fotbal)
7. Výstupy studentů a hodnocení výstupů, realizace (3 hodiny - netradiční sh)
Didaktika sportovních her navazuje na předmět Teorie a základy didaktiky sportovních her zařazeném ve III. ročníku BC studia na FTVS UK. Záměrem výuky v předmětu Didaktika sportovních her je rozšíření a zdokonalení odborných kompetencí studentů (studentek) pro výuku sportovních her ve školní tělesné výchově, resp. v zájmově rekreačních útvarech.
Předpokládá se samostatná činnost studentů/studentek a to zejména v podobě tzv. didaktických výstupů.