Praxe:
1. HČJ – manipulace s míčem, vedení míče, obcházení soupeře
2. HČJ – obcházení soupeře, soubojové aktivity 1na1 (útok i obrana)
3. HČJ – zpracování míče, převzetí míče, přihrávání
4. HČJ – Střelba, hlavičkování
5. Hry malých forem, bagovky, poziční hry, přečíslení a podčíslení útočníků (přípravka, žáci)
6. Hry malých forem, bagovky, poziční hry, přečíslení a podčíslení útočníků (přípravka, žáci)
7. Rychlostně-obratnostně-silová cvičení (přípravky, žáci)
8. Útočné a obranné herní kombinace (žáci)
9. Útočné a obranné herní kombinace (žáci)
10. Standardní situace v herním tréninku
11. Střední a velké formáty průpravných her; taktická témata velkého fotbalu (způsoby hry v pásmech; herní systémy; fáze a úseky hry)
12. Střední a velké formáty průpravných her; taktická témata velkého fotbalu (způsoby hry v pásmech; herní systémy; fáze a úseky hry)
13. Metodické výstupy studentů
14. Metodické výstupy studentů Teorie:
1. Úvod, studijní požadavky a obsah výuky, systém licencí trenéra fotbalu FAČR
2. Současné pojetí THV a IHV; druhy tréninkového procesu; rozdíly děti vs. dospělý;
3. Pedagogické zásady a metody při vedení dětí, první pomoc
4. Rozvoj samostatnosti, sebedůvěry a vůle, spolupráce, učenlivosti
5. Tréninkový proces – předpřípravky 4 – 7 let (struktura a náplň TJ, věková specifika)
6. Osobnost trenéra, koučink, vedení týmu
7. Tréninkový proces – mladší a starší přípravky (struktura a náplň TJ, věková specifika)
8. Tréninkový proces – mladší a starší přípravky (struktura a náplň TJ, věková specifika)
9. Didaktické metody, postupy a formy
10. Tréninkový proces – mladší žáci (struktura a náplň TJ, věková specifika); Pravidla her malých forem (4+1, 5+1, 7+1, 8+1)
11. Tréninkový proces – mladší žáci (struktura a náplň TJ, věková specifika); Pravidla her malých forem (4+1, 5+1, 7+1, 8+1)
12. Didaktické styly, motorické učení – herní nácvik a herní trénink
13. Obranné a útočné kombinace, způsoby učení, věková specifika
14. Základní rozestavení a způsoby hry v rozestavení 4+1, 5+1, 7+1 a 8+1
Získat základní poznatky a odbornou způsobilost k trenérskému působení u družstev mládeže a dospělých na
úrovni výkonnostního fotbalu. Seznámit se s úlohou a postavením trenéra v tréninkovém procesu, základními přístupy k teoretickému i praktickému pojetí herního výkonu (s technologií tréninkového procesu).