Obsah výuky: 1. Úvodní seminář před nástupem studentů na praxi (konzultace s garantem praxe a supervizorem) 2-3. Vstupní měření - diagnostika výchozí úrovně pohybových schopností 4-44. Pedagogické působení - příprava, evidence tréninkového zatížení, průběžné hodnocení, průběžné konzultace se supervizorem (cca 40h přímého pedagogického působení)
. Výstupní měření - diagnostika úrovně pohybových schopností 47-48. Konzultace se supervizorem - zhodnocení tréninkového působení a jeho účinku
Studenti působí jako praktikující trenéři/kondiční trenéři (vedení tréninku či intervenčního pohybového programu) v různých tělovýchovných zařízeních, kterými jsou: tělovýchovné jednoty (sportovní kluby), občanská sdružení (Sokol,
Orel apod.) či fitcentra (tělovýchovné služby). Cílem předmětu je vlastní aplikace pohybového programu v souladu s tématem a problematikou bakalářské práce a projevení schopnosti jej kriticky zhodnotit.