Charles Explorer logo
🇨🇿

Základy 3D grafiky

Předmět na Fakulta humanitních studií |
YBK8007ZI

Sylabus

Studenti jsou v průběhu kurzu prakticky seznámeni s jednotlivými fázemi přípravy a realizace 3D projektu... s důležitými informačními zdroji z této oblasti (Internet), s používanými nástroji, a s významnými společnostmi působícími v této oblasti, jak ve světě tak u nás (Internet).

1) Výklad funkcí 3-D rozhraní softwaru Maxon Cinema

2) Základy Modelování

3) Modelování NURBS

4) Modelování - deformace

5) Modelování - 2D předlohy

6) Základy texturování

7) Pokročilé texturování

8) Tvorba avatarů - hlava

9) Tvorba avatarů - postava

10) Koncepce projektu

11) Kompozice scény, kamera, světla

12) Render Po absolvování kurzu by měl být student schopen samostatně realizovat jednoduchý projekt ve 3D a dál se v případě zájmu samostatně vzdělávat s využitím internetových informačních zdrojů.

Anotace

Kurz má poskytnout studentům základní orientaci v oblasti 3D grafiky. Důraz je kladen především na porozumění procesu tvorby 3D obsahu, jeho možnostem a jeho využití v nejrůznějších aplikacích (interaktivní aplikace, vizualizace, VR, umělecká tvorba).

Praxe probíhá v programu Cinema 4D.