Charles Explorer logo
🇬🇧

The Basics of 3D Graphics

Class at Faculty of Humanities |
YBK8007ZI

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Studenti jsou v průběhu kurzu prakticky seznámeni s jednotlivými fázemi přípravy a realizace 3D projektu... s důležitými informačními zdroji z této oblasti (Internet), s používanými nástroji, a s významnými společnostmi působícími v této oblasti, jak ve světě tak u nás (Internet).

1) Výklad funkcí 3-D rozhraní softwaru Maxon Cinema

2) Základy Modelování

3) Modelování NURBS

4) Modelování - deformace

5) Modelování - 2D předlohy

6) Základy texturování

7) Pokročilé texturování

8) Tvorba avatarů - hlava

9) Tvorba avatarů - postava

10) Koncepce projektu

11) Kompozice scény, kamera, světla

12) Render Po absolvování kurzu by měl být student schopen samostatně realizovat jednoduchý projekt ve 3D a dál se v případě zájmu samostatně vzdělávat s využitím internetových informačních zdrojů.

Annotation

This course is designed to introduce students into the theory and practice of 3D graphics design, in particular, interactive applications, artwork and desktop virtual reality development.