Studenti jsou v průběhu kurzu prakticky seznámeni s jednotlivými fázemi přípravy a realizace 3D projektu... s důležitými informačními zdroji z této oblasti (Internet), s používanými nástroji, a s významnými společnostmi působícími v této oblasti, jak ve světě tak u nás (Internet).
1) Výklad funkcí 3-D rozhraní softwaru Maxon Cinema
2) Základy Modelování
3) Modelování NURBS
4) Modelování - deformace
5) Modelování - 2D předlohy
6) Základy texturování
7) Pokročilé texturování
8) Tvorba avatarů - hlava
9) Tvorba avatarů - postava
10) Koncepce projektu
11) Kompozice scény, kamera, světla
12) Render Po absolvování kurzu by měl být student schopen samostatně realizovat jednoduchý projekt ve 3D a dál se v případě zájmu samostatně vzdělávat s využitím internetových informačních zdrojů.
This course is designed to introduce students into the theory and practice of 3D graphics design, in particular, interactive applications, artwork and desktop virtual reality development.