Charles Explorer logo
🇨🇿

Základy 3D grafiky

Předmět na Fakulta humanitních studií |
YBKC020

Sylabus

Témata:

1) Výklad funkcí 3D rozhraní softwaru Maxon Cinema 4D.

2) Základy Modelování.

3) Modelování NURBS.

4) Modelování - deformace.

5) Modelování - 2D předlohy.

6) Základy texturování.

7) Pokročilé texturování.

8) Tvorba avatarů - hlava.

9) Tvorba avatarů - postava.

10) Koncepce projektu.

11) Kompozice scény, kamera, světla.

12) Render.

13) Export.

Anotace

Kurz má poskytnout studentům základní orientaci v oblasti 3D grafiky. Důraz je kladen především na porozumění procesu tvorby 3D obsahu, jeho možnostem a jeho využití v nejrůznějších aplikacích (interaktivní aplikace, vizualizace, VR, umělecká tvorba).

Praxe probíhá v programu Cinema 4D producenta Maxon.