Témata:
Společenská odpovědnost organizací, zadání sem. prací
Světové organizace podporující CSR, cíle udržitelného rozvoje
Sociální marketing, sponzoring, firemní nadace a nadační fond, sociální pilíř CSR
Zavádění CSR koncepce v organizacích, mezisektorová spolupráce
Měření a reportování společenské odpovědnosti
České prostředí
------------------------------
Literatura:
LEGNEROVÁ, K., DOHNALOVÁ, M. Společensky odpovědné podnikání. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s., 2018. ISBN 978-80-7598-055-7.
KAŠPAROVÁ, K., KUNZ, V. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. 1. vyd., Praha: Grada, 2013. 159 s. ISBN 978-80-247-4480-3
KULDOVÁ, L. Nový pohled na společenskou odpovědnost firem. 1. vyd., Plzeň: NAVA, 2012. 176 s. ISBN 978-80-7211- 408-5
Doporučená literatura:
PAVLÍK M., BĚLČÍK M. a kol. Společenská odpovědnost organizace – CSR v praxi a jak s ním dál 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. 169 s. ISBN 978-80-247-3157-5
PRSKAVCOVÁ M. a kol. Společenská odpovědnost firem, lidský kapitál, rovné příležitosti a environmentální management s využitím zahraničních zkušeností. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008. ISBN 978-80- 7372-436-8
The goal of this course is to identification with the CSR activities and with evaluation, research and current practice of CSR in the Czech Republic. The content of the seminars is the discourse based on readings.
In the second part of the semester students will present.