Obsah a témata Seminář je rozdělen na dva bloky. BLOK I.
1) DEFINICE MARKETINGU - PROČ JE MARKETING UŽITEČNÝ - K ČEMU SLOUŽÍ A JAKÉ JSOU ZÁKLADNÍ POJMY
2) VYTVÁŘENÍ MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ A PLÁNŮ
3) SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACÍ A DETAILNÍ ZKOUMÁNÍ PROSTŘEDÍ
4) MARKETINGOVÝ VÝZKUM A PŘEDPOVÍDÁNÍ POPTÁVKY
5) SPOJENÍ SE ZÁKAZNÍKY
6) ANALÝZA B2B TRHŮ BLOK II.
7) MARKETING SLUŽEB - VYTVÁŘENÍ A ŘÍZENÍ SLUŽEB
8) ANALÝZA SPOTŘEBNÍCH TRHŮ
9) TVORBA HODNOTY ZNAČKY - BRANDING
10) VYROVNÁNÍ SE S KONKURENCÍ
11) REKLAMA, PODPORA PRODEJE, PR Literatura: BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM,
1. vyd.
2010. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9. JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Strategie a trendy. Praha: GRADA, dotisk
2009. 267 s. ISBN 978-80-247-2690-8. KAISER, M. M. Strategické plánování v umění: praktický průvodce. Praha: Institut umění - Divadelní ústav v Praze.
2009. 146 s. ISBN
8070082364. ŠEDIVÝ, M. - MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada. 160 s.
2. vyd.
2011. ISBN 978-80-247-4041-6. KOTLER, P. - KELLER L. K.. Marketing management. Praha: Grada publishing, a.s.
12. vyd.
2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
The aim of the seminar is to familiarize with the concept of social marketing and commercial marketing. Recognize general and specific components of marketing and communications mix civic sector organizations and peculiarities of social marketing campaigns.