Obsah a témata Seminář je rozdělen na dva bloky. BLOK I.
1) DEFINICE MARKETINGU - PROČ JE MARKETING UŽITEČNÝ - K ČEMU SLOUŽÍ A JAKÉ JSOU ZÁKLADNÍ POJMY
2) VYTVÁŘENÍ MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ A PLÁNŮ
3) SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACÍ A DETAILNÍ ZKOUMÁNÍ PROSTŘEDÍ
4) MARKETINGOVÝ VÝZKUM A PŘEDPOVÍDÁNÍ POPTÁVKY
5) SPOJENÍ SE ZÁKAZNÍKY
6) ANALÝZA B2B TRHŮ BLOK II.
7) MARKETING SLUŽEB - VYTVÁŘENÍ A ŘÍZENÍ SLUŽEB
8) ANALÝZA SPOTŘEBNÍCH TRHŮ
9) TVORBA HODNOTY ZNAČKY - BRANDING
10) VYROVNÁNÍ SE S KONKURENCÍ
11) REKLAMA, PODPORA PRODEJE, PR Literatura: BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM,
1. vyd.
2010. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9. JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Strategie a trendy. Praha: GRADA, dotisk
2009. 267 s. ISBN 978-80-247-2690-8. KAISER, M. M. Strategické plánování v umění: praktický průvodce. Praha: Institut umění - Divadelní ústav v Praze.
2009. 146 s. ISBN
8070082364. ŠEDIVÝ, M. - MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada. 160 s.
2. vyd.
2011. ISBN 978-80-247-4041-6. KOTLER, P. - KELLER L. K.. Marketing management. Praha: Grada publishing, a.s.
12. vyd.
2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Cílem je seminární formou seznámit s pojetím sociálního marketingu i komerčního marketingu. Poznat obecné a specifické součásti marketingového a komunikačního mixu organizací občanského sektoru a zvláštnosti sociálně marketingových kampaní.