Charles Explorer logo
🇨🇿

Sociální marketing (kombinovaná forma)

Předmět na Fakulta humanitních studií |
YMN22SM

Sylabus

Obsah  a témata Seminář je rozdělen na dva bloky. BLOK I.

1) DEFINICE MARKETINGU - PROČ JE MARKETING UŽITEČNÝ - K ČEMU SLOUŽÍ A JAKÉ JSOU ZÁKLADNÍ POJMY

2)  VYTVÁŘENÍ MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ A PLÁNŮ

3) SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACÍ A DETAILNÍ ZKOUMÁNÍ PROSTŘEDÍ

4) MARKETINGOVÝ VÝZKUM A PŘEDPOVÍDÁNÍ POPTÁVKY

5) SPOJENÍ SE ZÁKAZNÍKY

6) ANALÝZA B2B TRHŮ   BLOK II.

7) MARKETING SLUŽEB - VYTVÁŘENÍ A ŘÍZENÍ SLUŽEB

8) ANALÝZA SPOTŘEBNÍCH TRHŮ

9) TVORBA HODNOTY ZNAČKY - BRANDING

10) VYROVNÁNÍ SE S KONKURENCÍ

11) REKLAMA, PODPORA PRODEJE, PR     Literatura: BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM,

1. vyd.

2010. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9. JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Strategie a trendy. Praha: GRADA, dotisk

2009. 267 s. ISBN 978-80-247-2690-8. KAISER, M. M. Strategické plánování v umění: praktický průvodce. Praha: Institut umění - Divadelní ústav v Praze.

2009. 146 s. ISBN

8070082364. ŠEDIVÝ, M. - MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada. 160 s.

2. vyd.

2011. ISBN 978-80-247-4041-6. KOTLER, P.  - KELLER L. K.. Marketing management. Praha: Grada publishing, a.s.

12. vyd.

2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.

Anotace

Cílem je seminární formou seznámit s pojetím sociálního marketingu i komerčního marketingu. Poznat obecné a specifické součásti marketingového a komunikačního mixu organizací občanského sektoru a zvláštnosti sociálně marketingových kampaní.