témata výuky:Tento modul bude vyžadovat účast na přednáškách, které dále prohloubí znalosti z I.ročníku. Přednášky budou doplněny případovými studiemi.a) teorie a nejdůležitější pojmy:???? výrobek, služba, produkt???? trh – obecné podmínky fungování trhu???? spokojenost zákazníků, jak ji měřit???? marketingový mix???? vztahy mezi řízením lidských zdrojů a strategií pro hlavní část podnikání???? finanční výsledky společnosti???? kalkulační techniky a cenová tvorba???? finanční plánování a jeho vliv na tvorbu firemní strategie???? navazuje a prohlubuje znalosti z 1.ročníku a pokusí se je aplikovat sestavenímvlastního business plánub) cvičení a úlohy k dosažení dovedností:Po úspěšném absolvování modulu by měli být studenti schopni:???? přispět k vývoji, navrhování a implementaci nových výrobků, systémů a služeb???? řídit náklady a zvyšovat jejich hodnotu???? využít dostupných finančních informací k různým druhům analýz???? posoudit alternativní možnosti financování???? vyjednávat o rozpočtu a posoudit jeho reálnost<span styl
Hlavním cílem předmětu je seznámit posluchače s využitím poznatků a teoretických konceptů ekonomie sestavit business plán, a to na základě analýzy hospodářských výsledků, zejména v podmínkách své zaměstnanecké organizace.
Naučit, jak porozumět možnostem, které tato analýza skýtá pro účely posuzování úspěšnosti hospodaření, ohodnocení trhu, tržních příležitostí a rozhodování. Dále by se student měl seznámit s trhem a jeho obecnými podmínkami fungování, se spokojeností zákazníků a jak ji měřit a se základy finančního plánování a jeho vlivu na tvorbu firemní strategie.