Vyučující: Mgr. Tereza Ráchel Bícová cíle/výstupy: Studenti se budou orientovat v možnostech kreativních forem práce v supervizi, osvojí si dovednosti potřebné pro tyto techniky a vytvoří si pro svou praxi návrh vlastních kreativních pomůcek. proces výuky: práce s metaforou, trénink metafory a její využití v supervizním procesu, práce se symboly – prožitková a interpretační část, pomůcky využívané v supervizi, skupinová supervize s využitím tvořivých technik, kazuistiky supervizních témat s použitím kreativních metod, sebezkušenost – kreativní techniky v individuální, týmové, skupinové supervizi i supervizi řízen í. hodnocení: účast, aktivní přístup
Proces výuky: práce s metaforou, trénink metafory a její využití v supervizním procesu, práce se symboly – prožitková a interpretační část, pomůcky využívané v supervizi, skupinová supervize s využitím tvořivých technik, kazuistiky supervizních témat s použitím kreativních metod, sebezkušenost – kreativní techniky v individuální, týmové, skupinové supervizi i supervizi řízení.