* Obsah:
Student/ka přijímá individuální podpůrnou supervizi (3x1hod.) od zvoleného supervizora při výkonu vlastní profesionální praxe. Učí se reflektovat a pojmenovat, co se děje také tím, že provádí záznam v dokumentu „registrace supervizních hodin“.
Student/ka se účastní skupinových intervizí ve škole. Střídavě přijímá roli supervizanta a supervizora - studenti se střídají ve vedení intervizních skupin. Tématem intervize jsou studenty zvolené momenty z jejich probíhající profesionální praxe. Intervizní setkání jsou supervidována formou vzdělávací supervize, jejímž cílem je aplikace znalostí z předmětu „Modely a metody supervize“ a rozvoj dovedností studentů v roli supervizora při práci se skupinou spolu-studujících.
Student/ka supervize získává a poskytuje zpětnou vazbu a podporu v supervizní skupině kolegů pod vedením vyučující/ho a od individuálně zvoleného supervizora k nácvikům supervize ve škole a k praxi supervize I. a získává tak zkušenost z vlastní supervize v různých formách supervize (individuální podpůrná, skupinová vzdělávací).