* Obsah
Studentky a studenti přinášejí k analýze ve dvou paralelních skupinách videozáznam alespoň jedné vlastní aktuální supervize ze své praxe v každém semestru, aktivně se účastní analýzy všech záznamů pod vedením učitele a poskytují si vzájemně zpětnou vazbu ve skupině i ve dvojicích.
V každém semestru student/ka odevzdá dvoje polní poznámky a troje záznamy ze vzájemného konzultování, a to z obou roli (supervizora i supervizanta) a vloží je do portfolia supervizora. Záznamy + zpráva shrnující konkrétní ukazatele vzhledem k dokladovanému kritériu kompetence č..8 budou zpřístupněny v portfoliu supervizora.
Předmět umožní studentovi pravidelný debriefing v souvislosti s novými zkušenostmi poskytování skupinové (či individuální) supervize a v bezpečné situaci skupinové i individuální peer-supervize vytvoří prostor pro zvládnutí techniky vedení a řízení supervizního rozhovoru s akcentem na jeho podpůrnou funkci. Umožní též vytvořit návyky související s dokumentací supervizní práce.
Studenti se naučí využívat metodu vzájemného konzultování a psaní field notes ze supervizních sezení pro sebereflexi a učení v roli supervizora. Zápisy jsou dokumentovány v portfoliu supervizora.