Studenti supervize odevzdají v každém semestru nejméně dvoje polní poznámky a troje záznamy ze vzájemného konzultování, a to z obou roli (supervizora i supervizanta) a vloží je do portfolia supervizora. Záznamy + zpráva shrnující konkrétní ukazatele vzhledem k dokladovanému kritériu kompetence č..8 budou zpřístupněny v portfoliu supervizora.
Zápočet je udělen za doložení záznamů,registračních listů vzájemného konzultování a za adekvátní doložení kritérií kompetence.
Předmět umožní studentovi pravidelný debriefing v souvislosti s novými zkušenostmi poskytování skupinové (či individuální) supervize a v bezpečné situaci peer-supervize vytvoří prostor pro zvládnutí techniky vedení a řízení supervizního rozhovoru s akcentem na jeho podpůrnou funkci. Umožní též vytvořit návyky související s dokumentací supervizní práce. Studenti se naučí využívat metodu vzájemného konzultování a psaní field notes ze supervizních sezení pro sebereflexi a učení v roli supervizora. Zápisy jsou dokumentovány v portfoliu supervizora.
Výstupy:
- umí reflektovat sebe v roli supervizora a průběh supervize a učit se z něj
- umí poskytnout individuální intervizní podporu
- umí strukturovaně dokumentovat svou sebereflexi
Dosažená kritéria kompetence supervizora:
• umí pomoci rozeznat zdroje napětí, úzkosti a nejistoty supervizanta v pracovních situacích a dát mu citlivě podporu k jejich překonání či snížení důkaz: zpráva supervizanta z procesu vzájemného konzultování, která toto kritérium dokládá, nebo zpráva supervizora, který supervizi pozoroval.
• umí zaznamenávat vlastní reflexe a zkušenosti a učit se z nich důkaz a: záznamy ze vzájemného konzultování z role supervizanta
• umí vést supervizní rozhovor v rámci dojednaném v supervizní dohodě a kontraktu a vést o něm dokumentaci důkaz b: dokumentace o vzájemném konzultování (záznamy z role supervizora)