ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "children?"
children?
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. Luca Cilibrasi Ph.D.
Akademický pracovník na Filozofická fakulta
15 předmětů
31 publikací
Předměty
class
Psycholingvistika
+1
AAA500145 |
Filozofická fakulta
class
Psycholinguistics
+2
AAA500145E |
Filozofická fakulta
class
Akvizice jazyka
+2
AAA500146 |
Filozofická fakulta
class
Language acquisition
AAA500146E |
Filozofická fakulta
class
Hands-on psycholinguistics
AAA500163 |
Filozofická fakulta
class
Experimental Data Analysis
AAA500172 |
Filozofická fakulta
class
Kognitivní základy učení
AAA500186 |
Filozofická fakulta
class
Psycholingvistika (písemná práce)
AAA5PP145 |
Filozofická fakulta
class
Psycholinguistics (oborová zkouška)
AAA5ZK145 |
Filozofická fakulta
class
Hands-on psycholinguistics project
ALINV382M |
Filozofická fakulta
Načíst další předměty (5)
Publikace
publication
The role of number mismatch and exposure in the comprehension of relative clauses in bilingual children
2022 |
Filozofická fakulta
publication
When more is more. L2 agreement improves when listeners can rely on both noun and verbal features
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Prep for adventure: the acquisition of prepositions through gaming
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Postpositive adjectives in language acquisition. No bias for canonical word order
2021 |
Filozofická fakulta
publication
English in primary schools and its role in European integration
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Categorical and Dimensional Diagnoses of Dyslexia: Are They Compatible?
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Sensitivity to morphophonological cues in monolingual and bilingual children: Evidence from a nonword task
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Reading as a Predictor of Complex Syntax. The Case of Relative Clauses
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Introducing the Primus Project "Core syntax in bilingual children with varying levels of input"
2019 |
Filozofická fakulta
publication
The role of noninitial clusters in the Children's Test of Nonword Repetition: Evidence from children with language impairment and typically developing children
2018 |
Filozofická fakulta
Načíst další publikace (21)
Loading network view...