ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Approaching"
Approaching
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Markéta Malá Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
30 předmětů
111 publikací
Předměty
class
Syntax I
OEBAA1711Z |
Pedagogická fakulta
class
Syntax
+1
OIBA3A035A |
Pedagogická fakulta
class
Angličtina a korpus
+2
OIBA3A043B |
Pedagogická fakulta
class
Vybrané kapitoly z lingvistiky II
+1
OINA3A004C |
Pedagogická fakulta
class
Vybrané kapitoly z lingvistiky I
+1
OINA3A035B |
Pedagogická fakulta
class
Textová lingvistika a stylistika
OPNA3A011A |
Pedagogická fakulta
class
Text Linguistics and Stylistics
OPNA4A011A |
Pedagogická fakulta
class
Syntax II
+1
OEBAA1727Z |
Pedagogická fakulta
class
Morfologie
+5
OEBAA2152Z |
Pedagogická fakulta
class
Morphology
OIBA2A101A |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (20)
Publikace
publication
Expressing TIME in English and Czech children's literature : a contrastive n-gram-based study of typologically distant languages
2018 |
Filozofická fakulta
publication
English presentative semantic patterns as seen through a parallel translation corpus
+2
2017 |
Filozofická fakulta
publication
On English Locative Subjects
+1
2016 |
Filozofická fakulta
publication
Tracking presentative semantic patterns through parallel corpora
2016 |
Filozofická fakulta
publication
English non-finite participial clauses as seen through their Czech counterparts
2015 |
Filozofická fakulta
publication
Translation counterparts as indicators of the boundaries of units of meaning: A contrastive view of the position of "come V-ing" among the patterns of the verb come
2015 |
Filozofická fakulta
publication
Non-prepositional English equivalents of Czech prepositional phrases: from function words to functional sentence perspective
2015 |
Filozofická fakulta
publication
English copular verbs: a contrastive corpus-supported view
2014 |
Filozofická fakulta
publication
Copular verbs of the become type and the expression of 'resulting' meaning in English and in Czech: A contrastive corpus-supported view
2014 |
Filozofická fakulta
publication
Come running: the construction 'lexical verb -ing participle' in a contrastive perspective
2014 |
Filozofická fakulta
Načíst další publikace (101)
Loading network view...