ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "discourses"
discourses
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Markéta Malá Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
30 předmětů
111 publikací
Předměty
class
Syntax
+1
OIBA3A035A |
Pedagogická fakulta
class
Akademický diskurz
+1
OINA3A003C |
Pedagogická fakulta
class
Syntax I
OEBAA1711Z |
Pedagogická fakulta
class
Syntax II
+1
OEBAA1727Z |
Pedagogická fakulta
class
Morfologie
+5
OEBAA2152Z |
Pedagogická fakulta
class
Morphology
OIBA2A101A |
Pedagogická fakulta
class
Morfologie v teorii a praxi
+1
OIBA3A024A |
Pedagogická fakulta
class
Angličtina a korpus
+2
OIBA3A043B |
Pedagogická fakulta
class
Syntax v teorii a praxi
+1
OIBA3A045A |
Pedagogická fakulta
class
Gramatický seminář
+1
OIBA4A045B |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (20)
Publikace
publication
An n-gram-based analysis of Czech and English parliamentary debates: In search of optimal n-gram length
2018 |
Filozofická fakulta
publication
English presentative semantic patterns as seen through a parallel translation corpus
+2
2017 |
Filozofická fakulta
publication
The expression of interpersonal functions in Czech and in English: the Czech suffix -pak and its translation counterparts
2017 |
Filozofická fakulta
publication
Nové jevy na známé scéně: český pohled na anglické prezentační konstrukce
2017 |
Filozofická fakulta
publication
Actuellement jako diskurzní částice?
2016 |
Filozofická fakulta
publication
Anglické překladové protějšky českých vět s částicemi copak a jestlipak
2016 |
Filozofická fakulta
publication
Šárka Zikánová et al., Discourse and Coherence. From Sentence Structure To Relations In Text
2016 |
Filozofická fakulta
publication
Renata Povolná: Interactive Discourse Markers in Spoken English
2012 |
Filozofická fakulta
publication
''Maggie Charles, Diane Pecorari and Susan Hunston (eds): Academic Writing: At the Interface of Corpus and Discourse. Review''
2011 |
Filozofická fakulta
publication
Zvolací výpovědi v češtině: kontrastivní pohled
2023 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (101)
Loading network view...