ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "based"
based
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. Veronika Laufková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
21 předmětů
55 publikací
Předměty
class
Literatura pro děti I.
OCRN20UC03 |
Pedagogická fakulta
class
Literární výchova a čtenářství s praxí II
OPMN0L160A |
Pedagogická fakulta
class
Literatura pro děti I
+2
OB7304117 |
Pedagogická fakulta
class
Literatura pro děti II
+1
OB7304214 |
Pedagogická fakulta
class
Hodnocení žáků a studentů ve škole
+1
OINZ1Z021B |
Pedagogická fakulta
class
Literatura pro děti II.
OK0604030 |
Pedagogická fakulta
class
Rozvoj čtenářství
OKBV3I029A |
Pedagogická fakulta
class
Využití pohádky ve výchově
OKBV3P047A |
Pedagogická fakulta
class
Literatura pro děti a média
+2
OKN01L108A |
Pedagogická fakulta
class
Dětská knihovna v mateřské škole
+1
OKN01L135B |
Pedagogická fakulta
Načíst další předm ěty (11)
Publikace
publication
Didaktická narativní transformace: potenciál tvořivého psaní při poznávání literárního díla
+1
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Vývoj čtenářských dovedností žáků v druhé polovině základního vzdělávání
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Dobrovolnictví jako prostředek edukace v pomáhajících profesích
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Gramotnostní dovednosti v období mladšího školního věku - možnosti rozvoje a diagnostiky
2019 |
Pedagogická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Čtenářská gramotnost z pohledu rámcových a školních vzdělávacích programů
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Formativní hodnocení ve výuce
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Kde žáci v polovině základního vzdělávání selhávají při porozumění čtenému polemickému textu
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Úlohy pro rozvoj dovedností : Metodická publikace pro učitele základních škol a víceletých gymnázií
2014 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Čtenářské, matematické a přírodovědné úlohy pro první stupeň základního vzdělávání. : Náměty na rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění šetření TIMSS a PIRLS 2011.
2013 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Formativní hodnocení: případová studie
2013 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (45)
Loading network view...