ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Žákovská"
Žákovská
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. PhDr. Isabella Pavelková CSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
66 předmětů
99 publikací
Předměty
class
Psychologie (CŽV)
+1
NMUM807 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Psychologie
+1
NPED033 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Aktuální otázky školy, vzdělávání a výchovy
+1
NPED046 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Úvod do psychologie
NPEP301 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Motivace ve škole
+3
O01313289 |
Pedagogická fakulta
class
Pedagogická psychologie
O02313008 |
Pedagogická fakulta
class
Časová persp. - vztah žáků k budoucnosti
OBPS13082 |
Pedagogická fakulta
class
Motivace žáků k učení
+6
OBPS13115 |
Pedagogická fakulta
class
Motivace a autoregulace žáků
+1
OD0513010 |
Pedagogická fakulta
class
Časová orientace člověka: vztah žáků k budoucnosti
OD0513011 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (56)
Publikace
publication
Problémy s žákovskou motivací, vyrovnávání se s budoucností
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Postoje k matematice v percepci žáků a učitelů (motivační problémy v matematice).
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Vnímaná osobní zdatnost žáků v úkolové situaci
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Žákovské zaujetí školní prací
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Možnosti učitelovy sebereflexe v oblasti subjektivních teorií pomocí autodiagnostických metod
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Analýza vyučovacích předmětů na základě výpovědí žáků
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Časová perspektiva jako významný regulativ v lidském životě a žákovské motivaci
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Školní výkonové potřeby
2009 |
Pedagogická fakulta
publication
Žákovské postoje k učení a ke škole - konstanty a proměny
2007 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Homogenita a heterogenita v žákovských postojích ke školním předmětům
2006 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další publikace (89)
Loading network view...