ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Topic-Focus"
Topic-Focus
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-výzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Socio-kulturní přístupy k učení a myšlení
+2
O06313065 |
Pedagogická fakulta
class
Akademické psaní a příprava publikací
OPDP1Q122A |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do psycholingvistiky
YBA097 |
Fakulta humanitních studií
class
Akademické psaní (s důrazem na sociální vědy)
YBA132 |
Fakulta humanitních studií
class
Quantitative Research Methods in Social Sciences
YBA202 |
Fakulta humanitních studií
class
Seminar in Social Psychology
YBA277 |
Fakulta humanitních studií
class
Introduction to Psychology
YBAJ108 |
Fakulta humanitních studií
class
Soustředění k Úvodu do psychologie
YBARP00EI |
Fakulta humanitních studií
class
Vybrané otázky pedagogické psychologie
+1
YBSB039 |
Fakulta humanitních studií
class
Vybrané otázky výzkumu v pedagogické psychologii
YBSB043 |
Fakulta humanitních studií
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Porozumění čtenému I : Typický vývoj porozumění čtenému - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Čtenářská gramotnost - předpoklady rozvoje počáteční gramotnosti
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Interkulturní výzkum poznávacích procesů v díle Michaela Colea
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykové profily předškolních dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykově-kognitivní profily u dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Initial perception of the mentoring role and related mentors' approach of autonomy support or control in formal youth mentoring relationships
2023 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Stále aktuální otázka diagnostických markerů vývojové dysfázie
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Educational Psychology – Vibrant and Emerging Topics
2022 |
Ústřední knihovna
publication
The methodological issues in the assessment of quality and the benefits of formal youth mentoring interventions
2021 |
Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Specifické otázky implementace intervenčních programů pro podporu rozvoje pregramotnostních dovedností
2021 |
Ústřední knihovna
Načíst další publikace (108)
Loading network view...