ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "studie"
studie
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-v ýzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Socio-kulturní přístupy k učení a myšlení
+2
O06313065 |
Pedagogická fakulta
class
Diplomní seminář ke studiu gramotnosti
+1
OBPS13123 |
Pedagogická fakulta
class
Poruchy učení
+1
OCRN17UC20 |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí
+1
OINZ1Q027B |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení
OKNPP13063 |
Pedagogická fakulta
class
Ontogenetický vývoj řeči a jazyka
OPBP1S162B |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie jazyka a řeči
OPBP3Q605B |
Pedagogická fakulta
class
Výzkumné dovednosti
OPDP1Q121A |
Pedagogická fakulta
class
Akademické psaní a příprava publikací
OPDP1Q122A |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do psycholingvistiky
YBA097 |
Fakulta humanitních studií
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Porozumění čtenému I : Typický vývoj porozumění čtenému - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému II : Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Developmental relationship of phoneme awareness and letter-knowledge
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Vývojový vztah znalosti písmen a fonematického povědomí
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vliv ortografické hloubky na zpracování významu slov v procesu čtení- report realizované studie
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Common patterns of prediction of literacy development in different alphabetic orthographies
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Čtenářská gramotnost - předpoklady rozvoje počáteční gramotnosti
2012 |
Pedagogická fakulta