ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "TEMA"
TEMA
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-výzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Technika kognitivní stimulace
+1
O06313055 |
Pedagogická fakulta
class
Socio-kulturní přístupy k učení a myšlení
+2
O06313065 |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí
+1
OINZ1Q027B |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení
+2
OKNZ0Q121B |
Pedagogická fakulta
class
Ontogenetický vývoj řeči a jazyka
OPBP1S162B |
Pedagogická fakulta
class
Výzkumné dovednosti
OPDP1Q121A |
Pedagogická fakulta
class
Akademické psaní a příprava publikací
OPDP1Q122A |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do psycholingvistiky
YBA097 |
Fakulta humanitních studií
class
Akademické psaní (s důrazem na sociální vědy)
YBA132 |
Fakulta humanitních studií
class
Vývojová psychologie školního věku a dospělosti
+1
YBA150 |
Fakulta humanitních studií
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Porozumění čtenému I : Typický vývoj porozumění čtenému - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému II : Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická anal ýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Kognitivní a jazykové předpoklady rozvoje gramotnosti u českých předškolních dětí
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Problematické aspekty evaluace Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina
2007 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Jazykové profily předškolních dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykově-kognitivní profily u dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Initial perception of the mentoring role and related mentors' approach of autonomy support or control in formal youth mentoring relationships
2023 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Stále aktuální otázka diagnostických markerů vývojové dysfázie
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Educational Psychology – Vibrant and Emerging Topics
2022 |
Ústřední knihovna
publication
The methodological issues in the assessment of quality and the benefits of formal youth mentoring interventions
2021 |
Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
Načíst další publikace (108)
Loading network view...