ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "model to"
model to
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-výzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Specifické poruchy učení - reedukace
+1
O01313287 |
Pedagogická fakulta
class
Socio-kulturní přístupy k učení a myšlení
+2
O06313065 |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí
+1
OINZ1Q027B |
Pedagogická fakulta
class
Quantitative Research Methods in Social Sciences
YBA202 |
Fakulta humanitních studií
class
Psychologické otázky studia gramotnosti
+1
YBA216 |
Fakulta humanitních studií
class
Vývojová psychologie I.
YBA259 |
Fakulta humanitních studií
class
Seminář k vývojové psychologii
+1
YBA297 |
Fakulta humanitních studií
class
Technika kognitivní stimulace
+1
O06313055 |
Pedagogická fakulta
class
Diplomní seminář ke studiu gramotnosti
+1
OBPS13123 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do metody instrumentálního obohacování I
OBPS13202 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Porozumění čtenému II : Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Vliv ortografické hloubky na zpracování významu slov v procesu čtení- report realizované studie
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Phonological awareness and its developmental relationship to vocabulary: the case of Czech
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Čtenářská gramotnost - předpoklady rozvoje počáteční gramotnosti
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Validity of language sample measures taken from structured elicitation procedures in Czech
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Kognitivní a jazykové předpoklady rozvoje gramotnosti u českých předškolních dětí
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Výzkum vztahu fonologického uvědomování a znalosti písmen
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykové profily předškolních dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykově-kognitivní profily u dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Initial perception of the mentoring role and related mentors' approach of autonomy support or control in formal youth mentoring relationships
2023 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
Načíst další publikace (108)
Loading network view...