ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "teorie učení"
teorie učení
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-výzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí
+1
OINZ1Q027B |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení
+2
OKNZ0Q121B |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení - reedukace
+1
O01313287 |
Pedagogická fakulta
class
Technika kognitivní stimulace
+1
O06313055 |
Pedagogická fakulta
class
Socio-kulturní přístupy k učení a myšlení
+2
O06313065 |
Pedagogická fakulta
class
Diplomní seminář ke studiu gramotnosti
+1
OBPS13123 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do metody instrumentálního obohacování I
OBPS13202 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do metody instrumentálního obohacování II
OBPS13203 |
Pedagogická fakulta
class
Poruchy učení
+1
OCRN17UC20 |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení
OKNPP13063 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Jazykové profily předškolních dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykově-kognitivní profily u dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Initial perception of the mentoring role and related mentors' approach of autonomy support or control in formal youth mentoring relationships
2023 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Stále aktuální otázka diagnostických markerů vývojové dysfázie
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Educational Psychology – Vibrant and Emerging Topics
2022 |
Ústřední knihovna
publication
The methodological issues in the assessment of quality and the benefits of formal youth mentoring interventions
2021 |
Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Specifické otázky implementace intervenčních programů pro podporu rozvoje pregramotnostních dovedností
2021 |
Ústřední knihovna
publication
Specifické otázky implementace intervenčních programů pro podporu rozvoje pregramotnostních dovedností
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Key literacy skills for primary school pupils: diagnostic battery
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
The methodological issues in the assessment of quality and the benefits of formal youth mentoring interventions : the case of the Czech Big Brothers Big Sisters/Pet P
2021 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
Načíst další publikace (108)
Loading network view...