ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "výuky"
výuky
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-výzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Technika kognitivní stimulace
+1
O06313055 |
Pedagogická fakulta
class
Socio-kulturní přístupy k učení a myšlení
+2
O06313065 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do metody instrumentálního obohacování I
OBPS13202 |
Pedagogická fakulta
class
Poruchy učení
+1
OCRN17UC20 |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí
+1
OINZ1Q027B |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení
OKNPP13063 |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení
+2
OKNZ0Q121B |
Pedagogická fakulta
class
Sociokognitivní přístupy k učení a jejich aplikace při koncepci výuky
+1
OKNZ1Q035B |
Pedagogická fakulta
class
Výzkumné dovednosti
OPDP1Q121A |
Pedagogická fakulta
class
Akademické psaní (s důrazem na sociální vědy)
YBA132 |
Fakulta humanitních studií
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Zprostředkované učení
+1
2009 |
Pedagogická fakulta
publication
Umění zprostředkovaného učení
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Umění zprostředkovaného učení
2008 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Problematické aspekty evaluace Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina
2007 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Výuka dovedností myslet podle Edwarda de Bono
2007 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Jak učit děti dobře se učit?
2004 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Výzkumné dovednosti a jejich systematická výuka ve Velké Británii
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Jazykové profily předškolních dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykově-kognitivní profily u dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Initial perception of the mentoring role and related mentors' approach of autonomy support or control in formal youth mentoring relationships
2023 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
Načíst další publikace (108)
Loading network view...