ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Assessment"
Assessment
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. David Greger Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
46 předmětů
129 publikací
Předměty
class
Spravedlivost ve vzdělávání
+6
OBVP14001 |
Pedagogická fakulta
class
Hodnocení pro učení a poskytování popisné zpětné vazby žákům
OPNZ0Z158C |
Pedagogická fakulta
class
Spravedlnost ve vzdělávání
O2314069 |
Pedagogická fakulta
class
Vývoj školství a vzdělávací politiky po r. 1989
OB2333002 |
Pedagogická fakulta
class
Kvantitativní metodologie II
+2
OBPS13112 |
Pedagogická fakulta
class
Kvantitativní metodologie II X
OBPS13512 |
Pedagogická fakulta
class
Kvantitativní metody ve výzkumu vzdělávání
+1
OD0133006 |
Pedagogická fakulta
class
Sociologie vzdělavání
+1
OD0133010 |
Pedagogická fakulta
class
Český vzdělávací systém v mezinárodním srovnání
+2
OIBZ1Z024B |
Pedagogická fakulta
class
Sociologie vzdělávání
OIDQ1P109 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (36)
Publikace
publication
When PISA does not matter? The Case of Czech Republic and Germany
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Lost in translation: Ever changing and competing purposes for national examinations in the Czech Republic
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Aby každé dítě uspělo: opatření pro zvyšování spravedlivosti a kvality vzdělávání v Anglii
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Školní vzdělávání ve Švédsku
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Kvalita škol měřená testy : převažují rizika nebo přínosy?
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Parental involvement in shared book reading for preschoolers in China: Patterns and risks
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
The measurement of motivation and self-concept within the Students' approaches to learning framework
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Chinese parents' school-readiness beliefs and parenting styles: patterns and associated factors
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Extending the ILSA Study Design to a Longitudinal Design. TIMSS and PIRLS Extension in the Czech Republic: CLoSE Study
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Neglect of publication bias compromises meta-analyses of educational research
2021 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (119)
Loading network view...