ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "TEXT"
TEXT
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
PhDr. David Greger Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
46 předmětů
129 publikací
Předměty
class
Kvantitativní metody ve výzkumu vzdělávání
+1
OD0133006 |
Pedagogická fakulta
class
Metodologie výzkumu ve vzdělávání
+2
OKNZ0Z148C |
Pedagogická fakulta
class
Metodologie pedagogického výzkumu - kvantitativní metody výzkumu
OPDU1Z021B |
Pedagogická fakulta
class
Spravedlnost ve vzd ělávání
O2314069 |
Pedagogická fakulta
class
Vývoj školství a vzdělávací politiky po r. 1989
OB2333002 |
Pedagogická fakulta
class
Kvantitativní metodologie II
+2
OBPS13112 |
Pedagogická fakulta
class
Kvantitativní metodologie II X
OBPS13512 |
Pedagogická fakulta
class
Spravedlivost ve vzdělávání
+6
OBVP14001 |
Pedagogická fakulta
class
Sociologie vzdělavání
+1
OD0133010 |
Pedagogická fakulta
class
Český vzdělávací systém v mezinárodním srovnání
+2
OIBZ1Z024B |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (36)
Publikace
publication
Editorial : Vnější diferenciace ve školním vzdělávání
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Dvacet let českého školství optikou teorií změny vzdělávání v post-socialistických zemích
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Postoje učitelů k časnému rozdělování žáků a jejich zkušenosti s přechodem žáků do víceletých gymnázií
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Cloze-procedure (metoda doplňování) - nástroj pro zjišťování obtížnosti didaktického textu
2003 |
Pedagogická fakulta
publication
Parental involvement in shared book reading for preschoolers in China: Patterns and risks
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
The measurement of motivation and self-concept within the Students' approaches to learning framework
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Chinese parents' school-readiness beliefs and parenting styles: patterns and associated factors
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Extending the ILSA Study Design to a Longitudinal Design. TIMSS and PIRLS Extension in the Czech Republic: CLoSE Study
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Neglect of publication bias compromises meta-analyses of educational research
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
SPOLUPRÁCE RODINY A ŠKOLY V DOBĚ UZAVŘENÝCH ZÁKLADNÍCH ŠKOL
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
Načíst další publikace (119)
Loading network view...